Grattis till Majch och Lajs!


     Vårt oslagbara ihopslagbara födelsedagskalas för sisådär hundra år sedan



Idag fyller världens bästa Micha år. MichaPicha. Michelinen. Majchilajch.
Grattis grattis och hemskt mycket grattis!
Men egentligen vill jag faktiskt mest säga grattis till mig själv. På något
ofattbart vis har jag nämligen lyckats med bragden att hitta en vän som har
allt. Och jag menar verkligen allt.

Från att fara fram som en hejdundrande partydänga på högsta volym med
sina ruffsiga änglalockar hack i häl kan hon gå till lugn och sansad.
Med Kom änglar på skön volym i bakgrunden har hon alltid ett öra till övers
som orkar lyssna på överanalyserade grubbel nätterna långa.

Jag vet då inte vad jag gjort för att förtjäna Majch som min bästaste vän och
framtida norska sambo men något storslaget måste det vara.
Så grattis även till mig. Lyckliga, lyckliga mig.


Kommentarer
Postat av: Michi

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 finns inget annat att säga :)

2010-06-08 @ 18:18:23
URL: http://michapicha.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0