Packar






Det kan verka enkelt. Jag behöver ju egentligen bara packa ner
allt jag äger som är grönt.
Plus en vit snödräkt och bössan.

Men det är de små detaljerna som avgör om man överlever eller
inte där ute i vildmarken.

Just nu grämer jag mig över att jag inte hittar konservöppnaren.
Skratta ni, men de finns de som svultit ihjäl i ett konservförråd.
Sägs det.

Så om jag inte kommit tillbaka om två veckor - då vet ni.

Då har herr Bullen bokstavligen retat ihjäl mig.



                                
                                  Ta mig om du kaaan!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Fungerar alldeles utmärkt att öppna dem med morakniv! Det tillvägagångssättet har jag använt då jag glömt öppnaren.

2011-03-30 @ 15:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0