På väg hem






                                                  Kaisepakte




                                                      Torneträsk




Solen skiner och fjällen ligger och lapar sol.
Mitt i semestern åker jag hemåt för att jobba
extra en dag.

Surt? Närå.

Här slår vi på positiva trumman. Som tur var
stod nämligen en ensam hyrbil i Abisko och
längtade hem till stan.

Gratis resa på första parkett. Jo jag tackar.

Och dessutom får man stanna på vilken p-ficka
man vill och sola när man är ute med enmanna-
företaget Olssons Bilkörarservice AB.

Det hade det där tjuriga tåget aldrig gått med på.

Så se på maken.

Jag var visst ganska lycklig trots allt där jag låg
på min motorhuv.
 








          







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0