Once you go black


                     ...you never go back. Som de säger.




Mina gamla ramar blir alldeles vansinnigt tjusiga när
de får lite svart färg.
Så väldans fina att jag kommer på mig själv med att
speja runt omkring mig efter fler grejer jag skulle
kunna måla svarta.

Tänk om man skulle ta och... Bara lite här...

Men så avbeväpnar jag mig från penseln och sätter
locket på burken.
Helst skulle jag sätta på ett litet litet lås också.
Och kasta den lilla lilla nyckeln till de stora hungriga
hajarna i Luossasjön.

För säkerhets skull.






Kommentarer
Postat av: Anonym

men tänk vad fiiint det kommer bli! när får jag komma nästa gång och inspektera? behöver du mer hjälp att borra? ;) apropå det skulle jag behöva borra själv, men det får bli modell smidigare då tror jag...

2011-03-12 @ 16:10:21
Postat av: B

He he he :D

2011-03-13 @ 08:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0