Och på den sjunde dagen arbetade hon


                                        Utsikten från vårt fikarum.





Det är mycket nu. Slutspel på tv:n och minst lika viktiga matcher
i vår egen ishall.
Norrlandsmästerskapen som uppladdning inför TV-pucken.
Jovisst.
Det har funnits att göra för vaktmästare Olsson i helgen kan jag
lova. Precis som alla de andra dagarna denna makalöst oändligt
hysteriskt långa vecka.

När jag på söndagkvällen sjunker ihop som ett nyslaktat kanin-
skinn i min fåtölj lyckas jag ändå klämma fram lite happy thoughts
i självlurande ändamål.

Visst, jag ska jobba redan i morgon igen - men jag är ju i alla fall
ledig resten av den här veckan.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0