Tänt var det här!


                                          We call it fälttjänst








                        
                         Första gången som jag hade en krutstubin, 1gram sprängmedel och
                         en tång i min hand. I kind of like it.




                                      Poff, sa det.











                 Baka baka liten kaka, nynnade vi där vi satt och knådade






Krutstubin, pentylstubin och sprängdeg. Det var här som jag blev riktigt
sugen på att fortsätta insom försvaret som ingenjör. Och spränga broar.




                       
                                                                   PANG!









              Sedan gick vi över på mer avancerade fjärrstyrda grejer.



                     



                      Här har det suttit en mina fäst på trädet





                     
                                     Och här gick en gubbe i vägen för den minan






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0