Get out there. Helst now




Jag och min gamla hästis-bästis Pia och hennes storebror
sprang på som bäst där i skogen. Vi höll på att vinna alltihopa.
Då envisas Niklas med att stanna och knyta skorna mitt i allt.
Men kom igeeen!

Och i natt var det ännu mer orientering. Som vi bråkade om
våningssängarna tror jag bestämt att vi skulle stanna ett bra
tag på det där lägret.

Så ikväll tar jag av mig mina gamla trotjänare till dubbskor
efter en sväng på våra vintergator. Barmark och rejäla tall-
skogar känns avlägset här uppe i norr.
Men vem vet.
Drömmaskineriet verkar gå på högvarv.

Kanske bär det av i natt igen.






Den här skulle man kunna sätta tänderna i när barmarken kikar fram om nåt halvår. 











Karta från Kartbanken - kika på ett större kartprov här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0