En del straffar gud med detsamma

Jag och mina trötta springarben masade oss upp för den sista
av Kirunas många långa backar just som en hunk uppenbarade sig.
Hej och hå.
Fantasikontorets nyfikna avdelning satte genast igång.
Vad kan det vara för någon spänstig typ som döljer sig under alla
dessa lager av goretex?
När han kom närmare såg jag dock att han var ful.
FUL?!
Får man verkligen säga så? Nej uppenbarligen inte för i samma
sekund placerade gud en fot-vrickar-grop precis under mina fötter.

Han är säkert trevlig i alla fall, skyndade jag mig att snällhetstänka
där jag linkade vidare.



                 Vi har en lång väg kvar till himlen mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Coni

HAHAHA!! Epic!

2010-05-04 @ 21:15:15
Postat av: Lajsa

JAAA! Fett epic! Alltså verkligen.... lätt!

Men du, vad betyder epic egentligen?

2010-05-04 @ 21:34:57
URL: http://mittlivsomlisa.blogg.se/
Postat av: Coni

Naaaw! Du är så söööt!



Epic = episkt. Typ storslaget alltså :P

2010-05-04 @ 23:07:13
Postat av: Lajsa

jag tror bestämt att jag ska byta adress till mittlivsomEpic :)

2010-05-06 @ 20:22:26
URL: http://mittlivsomlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0