Den som söker finner


                                  Röda mössan på fisketur i Norge




Det är helt otroligt. Först försvann min röda favoritmössa. Men
innan jag hann skicka ut rikslarm och akut efterlysning dök den upp
i socklådan.
Precis samma sak hände med mina supersnabba superspringvantar.
Socklådan igen!

Nu har jag stora förhoppningar om att även mina absolut skönaste
civiliserade inomhusstrumpor som är på rymmen ska återfinnas i
denna socklåda för svettiga tjocka utomhusyllesockor.

Nu kikar jag titt som tätt ner i min låda och undrar när de ska dyka
upp egentligen? Flera gånger per dag. Hallååå??

Hoppet är då det sista som överger den ohåriga apans reptilhjärna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0