Den stora lillebrorn och lilla storasystern







Idag skickade min lillebror denna bild som han hade sprungit förbi
i bara farten. Han tyckte att den var så lik mig.
Jag fyller faktiskt 24 nästa vecka fick jag påminna honom.
Han tyckte att den var lik ändå.

För en sekund blev jag lite orolig.

Sist när Jois var här på besök och parkerade sina gigantiska galoscher
bredvid mina nättare varianter kunde man notera att min lillebror har
växt om mig ett par storlekar. Eller fem.

Tänk om det är så det funkar?

Han går mot bredaxlad karlakarl medan jag krymper tillbaka till dagisfolk.









Kommentarer
Postat av: S

Med tanke på föregående inlägg är det väl ganska solklart att du är på väg tillbaka till dagisnivå? :)

2010-07-16 @ 20:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0