At your raggar-service






Kalaset är igång
och jag och Coni the Poni tågar in på festivalområdet med
våra balla passerkort. Men vi säljer varken sura remmar eller wookad älg.
Vi har ett helt annat mission.
Coni kom nämligen släpande på en låda med inte mindre än tusen kondomer.
Ett tusen kondomer!
Och alla ska delas ut.

Man skulle kunna säga att vi lägger grunden för en extremt trevlig helg.
Varsigoda.










        Mörkare blir det inte men säkerligen mer livat - helgen here we come!



Kommentarer
Postat av: Michapicha

Shit vad mysigt det ser ut. och mycket har jag vart med om på festival, men aldrig att dom sålt wookad älg inte, exotish värre!

Mys och parta och digga för mig med i helgen darling, jag diggar med på avstånd med Maskinen i lurarna och samma sol i ögonen :)

2010-07-02 @ 19:25:00
URL: http://michapicha.blogspot.com
Postat av: Gustavfreya

Great work! It very impressive. Your web site is helpful. All the best!

2011-09-05 @ 13:02:00
URL: http://gustavfreya.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0