Min nya broccoli



En del saker bara måste
man ha. Med jämna mellanrum eller ännu oftare.
Som nytinad broccoli. Knaprig och grön.
Helst lite kall i mitten.

Eller Inca. Första hyllan på höger hand precis när man kommer in.
62 kr   13,5%.
Och faktiskt riktigt gott.

Mitt senaste begär kittlar dock varken alkonerven eller järnbristen.
Men något annat.
Smartare än alla vitaminer och nyttigheter som går att finna i frysdisken.
Och minst lika härligt mysigt som ett rödvinsrus.

Jag bara älskar mitt nya begär:  Melissa Horn - Långa nätter


      


Kommentarer
Postat av: Pia

I don't know. inspirationen flödar höhö. :D

2009-10-07 @ 18:48:08
URL: http://inconvenient.blogg.se/
Postat av: Anna

Den skivan har jag, signerad. Fin!



Din blogg är härlig läsning i den norrländska höstkylan! :)



Anna i Umet

2009-10-10 @ 16:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0