Hej och välkomna



Min hall är en skog med renhorn.
Och resten av mitt lilla hem är ännu mera skog.









Min fina sänghimmel är ett gigantiskt renhorn.
Där under trivs Bambi.






Äntligen höstmörker!






En jordglob, förkylningshonung från min bästa vän och bilder jag tagit själv.
Det krävs så lite för att bli så lycklig.









Grönska, hemligheter och kärleksbrev.






This is were the magic happens.
Eller i alla fall var läxorna blir gjorda.






Mina kärasta ägodelar.
Järnmalm från gruvan och sameslöjd från Jokkmokks marknad.





Fruktstund och te.
Hemligheten bakom hur man överlever Sveriges längsta vinter.





Och till sist min arga pingvin.
Han skyddar mig mot allt.





Kommentarer
Postat av: Saga

oj så fint! som ett inredningsreportage!

2009-10-01 @ 12:57:19
Postat av: Anonym

jag gillar pingvinen :)

2009-10-01 @ 12:58:12
Postat av: M

mysigt! Verkligen fint :)

2009-10-01 @ 16:14:21
Postat av: Kylskåpsinstallatören

looking good :)

ett studentrum?

2009-10-01 @ 17:59:29
Postat av: Micha

Åhhhhhh GUD vad fint du har!!!

Jag vill sitta där på din säng o dricka norrskenste med tusen ljus tända och filosofera mig bort med dig :) Snart kommer jag!

2009-10-02 @ 16:20:09
URL: http://michapicha.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0