Dagen D



Idag är dagen
då det äntligen händer. När Lisa Olsson tar tag i sitt liv.
Eller ja, det är ju inte direkt dagen då jag tar fram dammsugaren med den fulla dammsugarpåsen och äntligen jagar bort de envisa dammråttorna.
Eller skriver det där brevet som jag tänkt så länge.
Eller kokar ärtsoppa på det där kilot ärter vi köpte för ett halvår sedan.
Eftersom vi inte ens har någon föreläsning är det nog inte heller dagen då mina tankspridda kludder plötsligt blir lika fantastiska alster som min suveräna halvbror Patrik kan få till.

Men det är ändå en stor dag. Solen skiner och snön glittrar.
Och jag, jag tar äntligen tag i den där jäkla inlämningsuppgiften.

Som ska in i morgon.










































Kommentarer
Postat av: Anonym

good luck my friend :)

2009-10-10 @ 11:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0