They finally found me





Igår var vi på Esrange.
Det var då jag kom på det.
Mitt bland raketer och satelliter och ballonger.
Jag skulle ju bli astronaut!
När vi fick kika på datorskärmar och satellitbilder och blev
påminda om att CIA antagligen har ännu flitigare spioner 
där långt ovanför våra huvuden kom jag på en till sak.
Jag har ju förföljelsemani!

Men idag när jag tömde brevlådan visade det sig vara en bra sak.
Allt de vet om mig. Att de har koll.
Och på något vis kontakt med svenska försvarsmakten.
Jag fick nämligen brev:





                        Då bär snart det av mot stjärnorna då!



Kommentarer
Postat av: Farbror Doktorn

Ja, snart bär det av. Då kommer vi och hämtar dig, din knäppis!

:)

2009-11-11 @ 23:56:54
Postat av: Lajsa

haha sluta! Säg inte så där! Jag har förföljelsemani på riktigt!

2009-11-11 @ 23:59:04
URL: http://mittlivsomlisa.blogg.se/
Postat av: Farbror Doktorn

Det är just därför vi kommer.

Och ger dig en spruta i armen så att du kan slappna av sedan... ;)

2009-11-12 @ 00:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0