Sensation White

Det är mörkt i Norrland säger de. Speciellt de som inte
bor här brukar tjata något evinnerligt om mörkret i norr.
Så när jag var ute och gick idag vid  skymningstid,
eller som i andra delar av landet kallas lunchtid,
tänkte jag att så jäkla bäcksvart är det väl ändå inte?

Inte så vitt jag kan se.


                                                     Vår skola





            
                                                  På min gata i stan







                                             Klockstapeln vid kyrkan









                                    Rusningstrafik förbi gamla brandstation


Kommentarer
Postat av: B

Så vackert :)

2009-11-25 @ 18:56:13
Postat av: :)

FINT!

2009-11-29 @ 18:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0