Livets ord




Även om det kan vara svårt
att tro så brukar tydligen Magnus Betnér
få en del förmaningar innan har går upp på scen.
Som att inte skämta om judarna. Eller om svarta. Eller bögarna.
När han kom till Kiruna fick han däremot höra något nytt.

"Skämta inte om renarna?! Va faan...?!"

Så då gjorde han det. Så klart. Och världspolitik och hur det är att bli vaxad
mellan skinkorna och huruvida dvärgar borde få slå barn och vad man säger
till sin dotter som kommer med en teckning på fars dag som hon lika gärna
kan stoppa upp i röven.

"Fast det sa jag ju inte, hon är ju bara fyra.
Jag sa stjärten."

Antingen så är han världens sämsta pappa.
Eller världens bästa komiker.
Det var hur som helst sjukt kul.

Jag hade till och med kunnat betala för det.


        
                                    Thank you :)

Kommentarer
Postat av: B

Tro mig, det dubbla priset hade lätt varit värt det :) Märkligt att tiden kan gå så fort ibland :)

2009-11-20 @ 16:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0