Show me love

Snusen är hemma igen! Som jag längtat.
Från att ha varit hos mor och far där man får äta
minst tuuusen mjukmackor med huuur mycket pålägg
som helst är hon nu tillbaka där vi knaprar knäckebröd.
Med en klick smör på sin höjd.
Och från att ha varit på förfest med fem brudar och lika
många rejäla dosor karlsnus är hon nu tillbaka i vardagen
hos mig och mitt fjolliga laktristjejsnus.
Som dessutom öppnas töntigt sällan.

Så för att Snusis inte ska längta tillbaks på momangen
rusar jag i förebyggande syfte till ica.
Det blir ju knappast kött och sås och potatis.
Nä, dillstuvad till och med?! Berätta mer.
Men det blir det finaste man kan köpa med vår matbudget.
Och med vår syn på kärlek.

Blodpudding 7,90:-


                    Med vår hemkokta lingonsylt förstås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0