A Love Story

Det är så himla gulligt. Egentligen. Trots att
de har alla odds emot sig hänger de ihop ändå.
I vått och torrt.
Många gånger åker de på stryk och får plåstras om.
Men någon slags mening måste det ju finnas.
Varför skulle det annars bli just dom?
Med lite extra kärlek och omvårdnad ska de nog
hålla ihop länge till.

Mina tår som inte tål löpning och
mina fötter som hemskt gärna springer.





                       "Romeo take me somewhere we can be allone
                          I'll be waiting, all there's left to do is
RUN"
                                       Love Story - Taylor Swift










Kommentarer
Postat av: Arne

vilka skitiga fötter du har :)

2009-11-27 @ 00:06:47
Postat av: B

Man får hoppas de håller ihop i många mil till :)



"Mina tår som inte tål löpning och

mina fötter som hemskt gärna springer" - cute :)

2009-11-27 @ 19:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0