What's the color of love?




Blue? Green? White? Black? Yellow? Brown? Red? 
Oooo-oooh.
Whats the color of love?

Fast den största frågan var ändå vad sjutton det var för fel på juryn?!
Ingen annan hade lika vältajmade snurrar eller färgglad utstyrsel.
Vi mimade liksom inte. Vi var Lili och Susie.
Therese och jag.
Såhär 13 år senare har vi kommit över den dräpliga tredjeplatsen.
Norrvikens gympasal känns avlägsen.

Istället står vi och skriker hysteriskt i sommarkvällen när våra största idoler kommer upp på scen.
Där är dom ju!
På riktigt.
Jag får nästan en tår i ögat. Lite för att jag dyrkat Lili och Susie mer än någon annan spice girl eller back street boy eller ens minhäst-häst.
Mest för att jag står och skuttar med min egen Susie. Den enda som ritkigt förstår hur stort det här är.
23 år av galenskap och vi är inte klara än.

Det är kärlek det.




Whats the color of love - Lili & Susie

Kommentarer
Postat av: Orvar!

Åhh så fint!! <3

2009-07-27 @ 20:40:35
Postat av: Micha

Sötaste nånsin!

2009-07-27 @ 21:53:43
URL: http://michapicha.blogspot.com
Postat av: Anonym

ÅHHHH! Lovar att samla på mig fler tokiga minnen med dig min skatt! Som krälningen under vibyicas frysdisk...eller den totalt missplacerade ljusslingan, eller bordellhjärtanen i Orsa när vi ändå är inne på det. Ice-teli forever bejb!!! Pusss

2009-07-27 @ 22:23:25
Postat av: Therese Karlsson

Åhhhh! Nu får jag en liten tår i ögat min skatt. Lova att det blir fler minnen alà frysdisk-krälning på vibyica, totalt felplacerad julslinga eller de berömda bordellhjärtanen i Orsa...Ice-teli forever darling! Pussar i massor!

2009-07-27 @ 22:26:08
URL: http://teflickan.blogg.se/
Postat av: Owakim!

Jag måste bara få säga att ni inte var lika lilli och sussi ett enda dugg. Men ett E for Effort ;) ( stavas det så? ). Men sen å andra sidan måste jag juh berömma dig för ditt aktiva bloggande? fattar inte hur du orkar? Eller det är nog bara mitt liv som är så ointressant så det finns så lite att skriva om =P

2009-07-27 @ 22:41:56
URL: http://ominousmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0