Det finaste någon kan få


Äntligen kom min
 käraste Snusen. Som jag längtat!
Och med sig i supermazdan hade hon ett paket.
Till mig!

Jag har fått ett kastspö! Men det är inte bara ett kastspö.
Det ingår liksom en massa tid längs Norrlands älvar och stränder.
Snusen och jag och massa fräsiga drag.
Förhoppningsvis en och annan firre också.
Kanske en liten eld och pinnbröd. Garanterat termos och varma koppen i alla fall.
Och massa mys.

Som om det inte vore nog har jag dessutom fått en burk av världens godaste lingonsylt! Från den berömda lingonfabriken. Bakad av familjen Kärna.
En alldeles, alldeles egen burk med lingon och socker och en skvätt kärlek.

Vad mer kan man önska?



Det finaste någon kan få - Molly Sanden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0