Landet runt #1 - KALMAR

Vi hade en i stort sett ledig vecka så jag passade på att ge mig av söderut. Första stopp var Kalmar och det var så härligt att se mina bästaste bästisar igen efter flera månader att det gjorde ont,

Bokstavligen.

Först av alla kastade jag mig ivrigt ut ur bussen och rakt i famnen på Majchen och Thäräsisen, som jag i bara farten råkade skalla. Och i all iver att få ur min väska ur bagageluckan slog jag i huvudet där också. Men snart skulle det vara ett mine blott.

För senare låg vi alla på Thereses stora prinsessbädd med varsin påse från Tokige Ture. Bättre sorterad godisaffär finns inte - sorterat efter färg! Huvud-ontet hade gått över till godis-magknip och allt var som det skulle igen. Vi tre i samma hus. Minimala lyor och maximala mängder vin.  Micha hade till och med lyckats med bragden att hyra ut vårt gamla lilla kryp-in  möblerat men ändå fått med sig alla möbler till Kalmar. Hon bor nu i en exakt kopia av vår kära lilla lya i Edsberg. Allt var precis som det skulle alltså.

Som om det inte gått en dag sedan vi sist sågs. Det är kärlek det.


Kommentarer
Postat av: Majchen

Kom snart och hälsa på igen darling, underbara underbara du! Det e fortfarande ett tomrum efter att du lämnade stan med det där tåget <3 PUSS och kalmarvibb

2008-11-29 @ 21:01:45
URL: http://michapicha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0