Affärskvinnan i mig

Jag var och kollade på sovsäcksöverdrag i denna minimala stad. Det endaste enda som fanns visade sig, efter ett evinnerligt letande efter pris i kassan, kosta 600spänn. 600spänn?!?! 

Hahaaaa suckers tänkte jag och gick hem utan, eftersom jag hade en mycket bättre plan. Jag beställde nämligen både soväscksöverdrag och innerlakan för mindre än 600kr på naturkompaniet istället.

Hahaaaa sucker tänkte han som packeterade och skickade iväg mitt finfina sovsäcksöverdrag som ska vara vattentätt på undersidan och ovansida som andas.

Det visade sig nämligen ha den ovanliga förmågan att läcka som ett såll samtidigt som den inte släpper ut ett uns fukt.

Men det hade ju kunnat vara en bra affär.

Jo Sport - Sovsäcksöverdrag
Varning. Sämst.






 


Kommentarer
Postat av: Postis-Stefan

Jag kan inte låta bli att tänka att det borde fungera som det ska om du vänder det ut och in.

2008-11-07 @ 15:49:50
Postat av: Lajsa

haha jaaa varför tänkte jag inte på det?

2008-11-07 @ 20:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0