Jag har blivit visuellt petad på!!

Det fina med vår lägenhet är att det inte alls är någon insyn. Grannarna i vårt hus har alltid persiennerna nere och närmaste hus står aaaalldeles för långt bort och står i heeeelt fel vinkel för att se in över huvud taget.

Så där stod jag i godan ro i bara underkläderna (som tur var var snygga i alla fall, jag menar det var ju lördagkväll...) och rotade efter kläder att ha på mig medan jag plötsligt såg en stor röd lysande fläck på väggen framför mig!

- AAAAAAHHH!!!! Jag kastade mig på golvet på andra sidan rummet eftersom jag tänkte det enda vettiga: en gubbe med älgstudsare med ett illegalt lasersikte har siktat in mig!

Eller.....???

- Jäkla snorungar! Dom lyser med en laserpoint på mig!

Jag drog hysteriskt åt mig kläder att ta på mig samtidigt som jag rev ner rullgardinen och sprang några varv i lägenheten av bara ren frustration medan Micha stod dubbelvikt av skratt.

- Dom har säkert petat på min rumpa också! Med den där laserpointen! Jag har blivit visuellt petad på!!! Kanske huuur länge som helst!

Micha fortsatte att garva medan hon kikade ut bakom rullgardinen och mycket ritkigt såg ett rött sken från en nedsläckt lägenhet.

- Ja, du har blivit visuellt antastad, skrattade hon vidare.
- Dom jäkla snorungarna har ju säkert filmat det också! Ungarna har ju värsta avancerade mobilerna nu för tiden! Fan det kommer ligga ut på youtube imorrn!!!
- Haha, ja vad ska vi söka på tror du?

Så nu återstår bara en sak: räkna balkonger för att räkna ut vilken våning ligisterna bor på och sedan tåga över i riktig kändisanda med ett flak folköl för att försöka köpa tillbaka rättigheterna på min rumpa innan resten av världen får ta del av den.

Till dess är det allmänt besöksförbud på youtube!

Kommentarer
Postat av: Micha

HAHAHAHAH jag kan fortfarande inte sluta skratta :D vilken tur att du har en sån fin rumpa iaf ;) hihi

2008-02-03 @ 20:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0