Saken är biff

Det är jag som är biffen. Greger the Biff. Så är det ju bara. Även om det kanske verkar glassigt för vissa så är det faktiskt hårt att ligga på topp också. På riktigt.

Igår på syjuntan satt jag och Åland och spände musklerna och jämförde. Idag har jag en fruktansvärd träningsvärk i höger spännis-överarm.

Men vad gör man inte? Åland har nämligen börjat gymma och tror nu att hon ska bli en biff. Pffft. Sällan!

För säkerhets skull ska jag dock börja göra lite fler armhävningar, så fort armen gör lite mindre ont förstås. Lite respekt måste man ju ändå ha för henne, hon har ju i alla fall starka nypor som gav mig sådan här värk av att bara klämma lite på min stackars arm.... Tänk då armmusklerna...... hualigen.

Fortsättning följer...



Åland.
Knappast skräckinjagande. Inte ett dugg. Hoppas hon inte gymmar imorrn bara....

Kommentarer
Postat av: Roxx

Ni kan få jämföra mot mig sen, muskler alltså!

2008-12-05 @ 00:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0